Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Aprenem a jugar a escacs (segona part)
Presentem aquí la segona part de la proposta didàctica començada al número de juliol-agost. En aquest lliurament, ens cent...
Nuevas tendencias en la formación profesional
En aquesta valoració de la situació actual de l’FP i les perspectives futures, es reflexiona en clau europea sobre els models d&rs...
Alguns dels meus llocs de lectura
Francesco Tonucci es fa aquesta pregunta: «Pot un adult que no escriu ensenyar de llegir als infants?». I nosaltres podríem complem...
Sentint la música: Taller per a famílies, infants i mestres
Els humans som éssers musicals i emocionals per naturalesa. Des de petits, reaccionem davant dels diferents ritmes i entonacions, fet qu...
Glosar a l’escola primària?
Glosar és una activitat comunicativa tradicional, actualment en vies de revitalització i reformulació a Catalunya. Coneguda en altres ...
Núm. 164: Com funcionen les nostres joguines?
L’asma durant en els primers anys de vida
L'asma és una malaltia amb una predisposició genètica important que sol començar durant la infància. Hi ha una sèrie de desencadena...