Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
I si traiem el peu de l’accelerador, per educar?
Vagarejar no vol pas dir 'suspendre el temps', sinó 'adaptar-s'hi sense deixar que ens atabali'. Implica disponibilitat i, en definitiva...
EN LÍNE@: ¿Repetir curso?
Pedagogies emergents, innovació?
En aquest article d'opinió, M. Concepción Torres reflexiona sobre les pedagogies emergents.
Territorios posibles en la escuela infantil
En aquest capítol es presenta una visió de l’escola com a àmbit en què es vinculen pedagogia i arquitectura. Ambient...
El drama y la oralidad
Introducción y justificaciónSomos conscientes de las dificultades que entraña la realización de ejercicios de lengua oral con grupos ...
Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo María Paczkowski Reloba Instituto Martí Pous. Barcelona Facultad de ...