Alumnat d’altres cultures
Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar...
EN LÍNI@: Innovació en l’avaluació
La premsa s'ha fet ressò d'una experiència d'avaluació dels aprenentatges, desenvolupada per una trentena de centres, en la qual l'alu...
Volem entendre què passa amb els nombres quan calculem
Arriba la festa de la Castanyada. Hem de fer panellets per al nostre grup classe i per als nens i nenes de parvulari. Volem que en surtin...
«Justa la fusta!»
En aquest article, hi presentem un intercanvi d'experiències en aules d'acollida (LIC) per a nouvinguts, amb el suport de les TIC adapta...
La inclusión de niños y jóvenes “vulnerabilizados”: un reto para el profesorado
Pósteres digitales (glogser.edu) y educación musical
EN LÍNE@: Los recortes en educación
¿Qué influye en la solución de un conflicto?
ContextoCaracterísticas del barrioSe trata de una población (37.000 habitantes) del cinturón de una gran ciudad, con fuerte crecimient...