LOMLOE: Canvis, desafiaments i oportunitats per a l’educació secundària
Pilar Pérez Esteve Coedco. Conocimiento Educación Comunicación Aquest article avança algunes respostes a preguntes que a secund...
Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...
Del relat curt, al text periodístic
Aprendre a llegir i a escriure és aprendre a utilitzar la llengua escrita perquè ens pugui ser útil. I el text literari ens perme...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
Material per a l’alumnat: El conte per desenvolupar processos matemàtics
«Mamá, ¿hoy también tenemos que correr?»
La LOMCE ni toca ni pinta. Las ausencias de la ley