Educadores sociales, nuevos agentes de intervención socioeducativa
LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
La nostra participació també compta a l´escola
La nostra acció educativa se centra en cada escolar i volem que els infants siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge, pe...
Desenvolupament personal: El patrimoni: més enllà de les coses
Quan va morir la meva àvia Clàudia, les meves dues cosines i jo ens vam reunir per repartir la minsa herència que ens havia deixa...
Red Planea: una xarxa d'Art i Escola
Red Planea: una xarxa d’Art i Escola Andrea de Pascual, Carlos Almela Mariscal, Eva Morales Gómez La Red Planea és una iniciativa rece...
Retos y oportunidades de la LOMLOE para la educación inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora EOEIP número 4. Zaragoza La LOMLOE trae luces y sombras, «voz y quebranto», en palabras de Cesá...
Mi escuela, el hospital
Las maestras del aula hospitalaria del Hospital Vall d'Hebron, de Barcelona, hemos llevado a cabo, a lo largo de dos años, un trabajo co...
Déu parla moltes llengües
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...