Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
La introducció del pensament computacional a la nostra escola
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
Un microrelat darrere un quadre
La seqüència didàctica plantejada es basa en la lectura del microrelat sobre l’observació d’una obra pictò...
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...
La huella del pasado para construir el futuro
La educación literaria en el bachillerato
Las clases de literatura se situaban, en la amplia escala del tedio, arriba de química, debajo de civismo y antes del recreo. Para los p...