QUÈ ENS DIU LA RECERCA CIENTÍFICA?
La retroacció en els aprenentatges: evidències neuroeducatives Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’...
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
LA ESTELA DE… JOHN DEWEY: LA ESCUELA NUEVA Y COMPRENSIVACOMPARTIMOS: RINCÓN DIGITALCUENTOSLIBROS...
LA ESTELA DE… JOHN DEWEY: LA ESCUELA NUEVA Y COMPRENSIVA Cumpleaños de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) es reclama...
La clara montada y la vinagreta como modelos didácticos coloidales microcromáticos
La planificació centrada en la persona
El nou paradigma de l’educació inclusiva ens obliga a realitzar un canvi de mirada deixant enrere models centrats en els dèficits ...
Evidències per a l’estudi de les fases del cicle de l’aigua
En aquest article es descriu l’experiència duta a terme amb una colla de nenes i nens de primer d’educació primària, ...
Dret a decidir… també a l’escola? Una reflexió al voltant de la veu de pares i mares en el sist...
Se comenta en la Red…