Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
La recomanació de…
Manual de guerrilla urbana. Propostes de rebel·lió
El 20 de novembre d’aquest any 2019 se celebraran els trenta anys de la Convenció sobre els Drets de l’Infant, adoptada per l&rsquo...
Identificar las emociones en la EI: «Hoy estoy contenta»
El video en el aula
Dels centres d’interès als projectes de treball
El present article pretén mostrar els processos de canvi que segueix una mestra d’educació infantil al llarg de la seva prà...
El problema forma parte de la solución
Mai com ara l’alumnat ho havia tingut tan fàcil per accedir, contrastar, copiar i gestionar informació. Això planteja un re...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...