Crítica de la (lectura) crítica
Crítica de la (lectura) crítica Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Revisem les sis concepcions més conegudes de lectura...
Encuentros
I Congreso Internacional para Jóvenes Investigadores de Estudios Literarios Feministas Granada y en línea, 13-15 de marzo de 2023 de disc...
Enfoque de la evaluación centrada en el contexto
L'avaluació ha estat definida de diferents maneres segons els diferents autors que l'han estudiat i analitzat. En aquest capítol es revi...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
L’escola del segle xxi
Ens trobem en ple canvi de paradigma que ens planteja una nova manera d’ensenyar i d’aprendre i també de planificar per a un futur ...
Entrevista a Noemí Beneito: «Els bebès necessiten moments de relació intensa i moments de sep...
Noemí Beneito és llicenciada en Psicomotricitat i gaudeix d’una àmplia experiència en formació d’estudi...
Notícies d’interès