Participar a l’escola: font de riquesa i benestar
HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Veus de nens i nenes en temps de confinament
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Trayectorias de proyectiles en el deporte
Aprendre a viure
Si ens fonamentem en les necessitats humanes reals, descobrirem tot un món de coses que ens interessen, que voldríem saber.
Quina escola per a quina societat?
«Quan vam anar de colònies, vam donar, a cada nen i a cada nena, una llista del que havien de portar. Les vam comentar a la classe i un...
Una historia escolar de la evaluación
Intentar indagar en el significat del concepte d'avaluació en l'àmbit educatiu és difícil, ja que la complexitat de la rea...