El estudio de la biodiversidad
De corregir los exámenes a Co-Regir los aprendizajes
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...
“Només avui”, un joc que crea vincles
L'actitud interior davant de qualsevol situació de la vida pot marcar una clara diferència entre estar «bé» o estar «incòmode».
Alumnat gitano en l’educació infantil.
L'escolarització de nenes i nens de cultura gitana a l'educació infantil s'estén sortosament entre la nostra societat. Per acostar-nos...
La atención a la diversidad en secundaria: ¿un reto o palabras huecas?
En aquest capítol es tracta el tema de la diversitat, de l’atenció educativa i de com es relaciona tot això amb les decisio...
Els infants opinen sobre l’escola.
Maestros y estudiantes de maestro, juntos para una escuela más digital. Una experiencia de apren...
El contrato de inclusión dialógica como instrumento para la transformación del colegio La Paz ...
Aportaciones del contrato de inclusión dialógica (CID) en la transformación del colegio La PazLas teorías contractuales modernas surg...