La educación más allá de las palabras
La habilidad comunicativa de las personas que educanUna persona que educa es, ante todo, una persona que comunica. La habilidad para comu...
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
Un niu per somiar
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Rúbriques i avaluació de gèneres discursius
Una avaluació competencial de les tasques del gènere discursiu requereix que es tingui en compte tant el procés com el producte r...
Les trajectòries d’aprenentatge en els projectes d’indagació com a focus de l’acció educ...
Aprendre i ensenyar és, per damunt de tot, una qüestió de relacions, que ens porta a prestar atenció a la manera com es poss...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
La biblioteca escolar, un univers infinit de possibilitats
En el context actual de transformació pedagògica, les possibilitats reals de la biblioteca escolar com a agent innovador i catalitzador ...