Aprendre cooperant, aprendre jugant
En una entrevista a la ràdio, l’Eros, un alumne de 8 anys, va explicar fa poc temps com aprenia al nostre col·legi: «Quan tr...
Discriminació? No, gràcies!
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Projecte Canvia el xip
El present treball pretén narrar una experiència desenvolupada al col·legi Juan de Goyeneche. Es tracta de la implantació ...
Equips d’orientació educativa i inclusió o la prevenció com a escenari
L’orientació educativa o és inclusiva o no és orientació, i per això cal que un dels pilars de la nostra inte...
KIDE: programa global de convivència positiva i prevenció de l’assetjament escolar
El clima de convivència incideix en el benestar i en l’aprenentatge de l’alumnat. Conscients que el conflicte és part de les...
És possible fer aprenentatge servei a distància?
La relació directa amb l’entorn no és una condició sine qua non en els projectes d’aprenentatge servei, però f...
Pau Rodríguez, periodista especialitzat en educació: «La segregació escolar és una de les gr...
Pau Rodríguez és un d'aquells pocs periodistes que no tenen al·lèrgia a escriure sobre pedagogia...
Material para el alumnado: ¡RECopilemos!