Saber de lletra i fer bona lletra
En aquest article d'opinió, Montserrat Fons reflexiona sobre la pràctica del traç de les grafies.
Avorriment creatiu, per què?
En aquest article d'opinió, Miguel Ángel D'Acosta Balbín reflexiona sobre la importància de donar als nostres fi...
Dialogar i conviure per créixer
Sovint, perdem el sentit del que fem a l’aula. En aquest article, hi volem defensar la necessitat de fonamentar la vida quotidiana a clas...
El desenvolupament del pensament crític als centres educatius
Una de les funcions essencials dels centres docents i de l’educació és l’alfabetització en referència a la lec...
Queremos MusicArte, una proposta de treball interdisciplinari
Queremos MusicArte és un projecte col·laboratiu que, fent ús de les TIC i de les arts (fonamentalment música i plàs...
Espectáculos-cultura: El poder de la magia
Alfabetización estadística
Del aula a la familia Anabel Forte Deltell Judit Vilar Crespo Emilia López-Iñesta Universidad de Valencia La estadística es parte de nu...
Danza implicada