El temps compartit amb els infants
El que pretenem amb aquest article és realitzar un petit recorregut entre el que l'alumnat du a terme a l'escola, la manera com reflexio...
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
Experimentem amb la prehistòria: fem foc i pintures rupestres
Quan es parla de la prehistòria, pot passar que ens quedem en la lectura d’uns textos, en l’observació d’unes imatges,...
Recomanacions de BBM: El secret d’estimar. En Pere sense por. El Cosme i el monstre menjamots. El...
Un passeig matemàtic per l’escola
En aquest article, s'hi presenta una experiència realitzada amb alumnes de segon de cicle inicial de primària en què s'han aprofitat d...
El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
Luis Alberto Branda. Bevent de les fonts de l’ABP
L'aprenentatge basat en problemes (ABP) és un dels mètodes que ha gaudit de més arrelament en educació superior al llarg dels darrers...
Fer-se bones preguntes
Vilanova del Camí. Escola Marta Mata. Nens i nenes de primer de primària immersos en el treball del cos. D'entre les diverses i animade...