Dialogue, per tant, convisc.
El gran objectiu pedagògic que perseguim amb el nostre treball és la millora de la convivència escolar i la creació d'un clima adequa...
José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
química (en minúscules)
És massa agosarat voler fer química a primària? Podem, els mestres i les mestres sense formació específica, atrevir-nos a impartir-n...
De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...
¿Fronteras?
¿Dónde aprendemos realmente hoy?
Qué nos dice la investigación científica: Significatividad y funcionalidad
Significatividad y funcionalidad Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimien...
Quo Vadis, Popule? a l’aula