COMLIN, un camí cap a la cultura de la reflexió
Com podríem fer de l’escola un espai experimental per al professorat? Quins aspectes s’han de tenir en compte per desenvolupar canv...
Del text escrit a l’exposició oral
La pràctica d’escriptura que presentem aquí es va dur a terme durant el curs 2011-2012, com a continuïtat del treball iniciat...
Revisitando las relaciones entre educación musical y soft skills
La pega és que han après a fer d’alumnes!
En aquest article d'opinió, Juli Palou reflexiona sobre el rol de l'alumnat al llarg del seu recorregut als centres educatius i la necess...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
«Volem construir un Molí de Dalt per poder-hi jugar amb els Playmobil»
Aquest article descriu un projecte col·lectiu d’aula amb una intenció clara i manifesta des del primer moment. És un proc&e...
El Consell d’Infància al centre escolar
La participació de les criatures és una facultat recollida a la Convenció sobre els Drets de l’Infant (20 de novembre de 19...
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...