John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
Las matemáticas también cuentan
Abriendo oportunidades interdisciplinarias de aprendizaje Francisco Rojas Sateler Pontificia Universidad Católica de Chile Pablo Catipill...
16 propuestas ABP-STEM y marcos prácticos para el aula
Nosaltres llegim, ells llegeixen. ApS i lectura
Dintre d’un projecte d’ApS, els infants d’una escola rural doten tant el seu col·legi com tot el poble d’una biblioteca...
Aprendizaje en entornos virtuales
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje de la evidencia Los entornos virtuales de aprendizaje exigen diseñar y planificar las...
La historia de las matemáticas: tan útil como olvidada
Se presenta una propuesta que utiliza personajes de la historia de las matemáticas con el objetivo de conocer sucintamente sus vidas, tr...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...