Para temblar… de miedo
Escribir y aprender a escribir
En la segunda mitad del siglo XX los estudios sobre el lenguaje escrito y los procesos implicados en su producción experimentaron un imp...
Un passeig matemàtic per l’escola
En aquest article, s'hi presenta una experiència realitzada amb alumnes de segon de cicle inicial de primària en què s'han aprofitat d...
Per què cal observar la pràctica docent?
L'Observatori Internacional de la Professió Docent --OBIPD-- neix com a iniciativa d'un grup d'institucions i de professionals interessa...
Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...
Una experiencia intercultural
ContextoEl IES Ben Arabí es un centro de educación secundaria, ubicado en Cartagena, que escolariza a alumnado de ESO y bachillerato. E...
La calculadora y las operaciones aritméticas básicas, ¿enemigos o aliados?
Projectes col·laboratius a la xarxa
Al llarg dels darrers anys, la xarxa ha facilitat l'aparició de projectes collaboratius impulsats per professorat que proposa la realitz...