Per què són necessaris els espais d’acompanyament?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Coaching educatiu i alumnat
En aquest article, hi expliquem les eines del coaching que ens ajuden a treballar el desenvolupament personal i escolar del nostre alumna...
Los abuelos y las abuelas, otra educación
Obrint portes a l’ús autèntic de l’anglès
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Inclusión de un alumno con TEA en el aula de música
Experiències de col·laboració entre l’escola i la universitat
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
LOMCE i neoliberalisme
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...