L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Los proyectos en la comunidad de aprendizaje Cruz Blanca
L’experiència que presentem planteja el treball per projectes al segon cicle d’educació infantil, dut a terme dintre d&rsquo...
¿Dibujamos la solución de un problema?
¿Dibujamos la solución de un problema? Beatriz Sánchez-Barbero María José Cáceres García Universidad de Salamanca L...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...
Escoles compromeses amb el món
Cada cop més, els projectes educatius dels centres escolars recullen l'educació per a la pau i la solidaritat com un dels seus eixos ce...
Comunitats de pràctica i centres educatius: podem compartir maneres de treballar?
L’escola Jaume Miret, de Soses, ha endegat una comunitat de pràctica amb l’objectiu de crear un espai de reflexió i debat on...
Stephen Ball: Educar o mesurar? «L’educació orientada a proves externes limita el desenvolupame...
La conversa amb aquest sociòleg britànic ens il·lustra de manera planera sobre com convergeix el neoconservadorisme espanyol que ...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...