L’aprenent mitjà
Algú ha vist alguna vegada un aprenent mitjà? Podries definir l’aprenent mitjà? La «normalització» &eacu...
Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...
Fem nostre el pati
Repensem el pati de l’escola Sant Salvador és un projecte que busca transformar el pati de l’escola a partir d’una prà...
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
Projectem les mates: alguns recursos per provocar converses
Fer emergir dins de l’aula les diferents dimensions de la competència matemàtica requereix canviar dinàmiques. Al bloc de n...
Archiphotocall
L’enfonsament del Titànic educatiu
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICAEvidencia 1. Los deberes matemáticos en el currículoEvidencia 2. Los deberes matemáticos en las redes sociales Evidencia 3. Los deberes matemáticos en el contexto académicoEvidencia 4. Los deberes matemáticos en el contexto escolarEvidencia 5. Los deberes matemáticos en la familia