La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
Fa vint anys que té l’ofici de mestra i, actualment, ensenya en una escola rural on acudeixen infants de 3 anys fins a infants de 8......
Moviendo el cuerpo, la emoción y la creatividad por el territorio-aula
Conscienciar en ecologia. La tasca del docent en ciències socials
En aquest article d'opinió, José Antonio Mérida Donoso reflexiona sobre el fet que l'educador s'ha d'implicar...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
Kepa Juaristi: «Al CEIP Artatse HLHI intentem construir des de l’educació amb majúscules».
Conversar amb Kepa Juaristi és parlar sobre el CEIP Artatse HLHI. I és que aquest jove de 37 anys està molt orgullós del c...
El consell de la formació professional de Terrassa: Deu anys de treball il·lusionant
El Consell de la Formació Professional de Terrassa es va constituir l'any 2002, fruit dels debats del Projecte Educatiu de Ciutat. La se...
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...