Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Projectes col·laboratius a la xarxa
Al llarg dels darrers anys, la xarxa ha facilitat l'aparició de projectes collaboratius impulsats per professorat que proposa la realitz...
Del voluntariat a l’aprenentatge servei
L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta metodològica integral que permet abordar de manera simultània les necessitats a...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Let´s Tangram Together!
EN LÍNI@: Té sentit dividir l’escola per edats?
El debat sobre la divisió de l'escola per edats és antic, però fa temps que no es posa sobre la taula. Aquestes són les opinions de l...
Tyrocinio Arithmetico