La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals
Notícies d’interès
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado...
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado Tatsuya Mizoguchi Universidad de Tottori (Jap...
Explicar la història amb molt d’art
Les trobades amb il·lustradors -xerrades o tallers- constitueixen una bona manera d’ensenyar a llegir les imatges. És com quan un ...
Teresa Inés, maestra mapuche. Gente de la tierra
Potser és un bon moment per tornar-se a aixecar
El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...