Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
Llocs de trobada
Inter-accions és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles form...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Tant de bo que algun dia sigui avui
Són les tres de la tarda, els nens i les nenes comencen a entrar a l’escola i, com és costum, es van saludant mentre deixen les se...
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...
La construcció d’idees sobre el pla cartesià en infants entre 5 i 7 anys
Els continguts d’orientació, localització i relació entre variables són conceptes abstractes que requereixen un treb...
Gestió cap a la innovació
Al col·legi San Félix Ikastetxea s’ha donat resposta a un nou enfocament educatiu que aborda el desenvolupament individual de les ...