Viu la teva escola. Atreveix-te a canviar, un projecte de transformació social des de la partici...
Teixint cultures, confeccionant el futur és un projecte d’innovació social que forma part del projecte global Viu la teva escola. ...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
La «bona» comunicació, imprescindible per cuidar-nos
Sense teoritzar sobre què significa comunicar-se i apel·lant al sentit comú, és transcendental que siguem conscients que u...
EN LÍNI@: Hem de celebrar el Nadal?
S'han de celebrar, a l'escola, les festes d'origen cristià com ara el Nadal? Això implica que també hi hem de celebrar les d'origen mu...
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
Un taller d´estimulació sensorial per a alumnat amb TEA
Al present article s’hi descriu un taller d’estimulació sensorial que s’ha dut a terme a l’aula de comunicació i...
Formació inicial i exercici professional docent: assoliments i reptes per al 2050
A partir de 2007 es va començar a implantar un nou model de formació inicial del professorat adaptat a l’Espai Europeu d’Edu...
Material per a l’alumnat: Let’s Tangram Together!