Fúlvia Nicolàs “Volíem parlar del que els mestres valen, no del que cobren”
De bon començament, el programa no va deixar indiferent ningú. Donar la paraula als mestres ens va acostar a allò que passa a les nost...
¿Cómo enseñar y evaluar competencias básicas desde el área de educación física?
Sobre las competencias básicas y la educación físicaLa LOE y su desarrollo normativo aportan un nuevo elemento curricular: las compete...
Con las familias: La mariquita con piel de guepardo
Leyendo carteles. Una propuesta para el aprendizaje de la lectura y la escritura
En el Colegio Público Jesús ya hace algunos años que trabajamos la lectura y la escritura desde la perspectiva constructivista, siguie...
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
El riu et necessita
L’alumnat de 5è de primària del CEIP Ecoescola La Immaculada, de Salar, un municipi granadí de 2.600 habitants, va descobrir, dur...
Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
L´Espai Cràter, un viatge al centre de la vida
L’Espai Cràter, un viatge al centre de la vida Xevi Collell, Clara Llobet L’Espai Cràter és un centre expositiu multidiscip...