Disposar l’entorn.
Després del creixement que hi ha hagut en els darrers anys de l'oferta educativa de les primeres edats, cal que ens plantegem si ho fem ...
Una plaça a l’escola, espais per a tothom i projecte de centre
Cada lloc comunica sobre el que pot succeir al seu interior, parla de qui l’habita i encomana una manera de viure’l. Tot espai, gran o pe...
Descobrint l’interrogant
En aquesta sessió, quan els infants de P4 entren a la seva aula es fixen en els cartells que una mestra hi ha penjat recentment i que por...
La diferenciació entre el jo i el no-jo.
Atès que la vivència del propi cos representa les arrels de l'ésser humà, a la nostra escola hem encetat, a l'etapa d'un a dos anys, ...
Llibres: La dent de la Carla.
Tallers de sensacions a l’aula 0-1.
El cervell infantil creix i es desenvolupa en la mesura que explora amb els sentits. Per això, l'objectiu dels tallers de sensacions és...
Rigui: Humor matemàtic.
Océanos y clima. El cambio climático altera la vida marina
Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo económico y nuestro estilo de v...