Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino...
Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino como alguien que ayuda a llegar a la res...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
Qüestió de confiança
Aquestes són algunes de les opinions generades al fòrum de la nostra web després d’haver fet la lectura de l’article ...
Las palabras y el poder
L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...
Els àpats.
Els àpats constitueixen el moment de trobada i d'aturada de les activitats diàries. És l'estona durant la qual es satisfan necessitats...