Encuentros: estar juntos en la escuela infantil
No se conoce bien quien no se baña dentro de otra mirada.(Leopoldo Panero)El contextoCinco sesiones de observación (cinco aulas dividid...
Loris Magaluzzi 2014
El llegat de Loris Malaguzzi i l’actualitat de les seves idees ens poden orientar també en moments de crisi, els quals els podem viure co...
La por: una emoció viscuda a l’escola.
A l'aula de P5, hem conegut les pors dels infants i de les mares i els pares quan eren petits. Hem elaborat una proposta de treball al vo...
Art a l’educació infantil? Una proposta de projecte a partir de l’obra de Joaquín Sorolla
Al present article, s’hi presenta una proposta per al segon cicle d’educació infantil basada en els projectes de treball i en les m...
Las situaciones problema… años después
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...
Pistes per a l’avaluació.
Quan sentim a parlar de læautoavaluació no pensem en educació infantil. Això potser passa perquè aquesta manera dæavaluar ha estat ...
Déu parla moltes llengües
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...