¿Hace falta ser madre o padre para entender a las familias del alumnado?
Desde mi experiencia como madrePues yo creo que no es necesario que la educadora o el educador sea madre o padre para poder posicionarse ...
Pistes per a l’avaluació: Ensenyament i aprenentatge de l’espai.
Els processos didàctics relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de l'espai tenen com a objectiu fonamental que els infants adquir...
Model ACCEDU: una experiència d'educació inclusiva i convivència escolar
Model ACCEDU: una experiència d’educació inclusiva i convivència escolar Quan es produeix un esdeveniment de discriminació i...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
Per arrodonir.
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Terra i llibertat. Una educació infantil encaminada vers un món sostenible.
En aquest article, hi presentem algunes propostes obertes per educar en un món sostenible o, almenys, per acostar-nos-hi. En una part mo...
El lloc paraula i l’escriptura comunitària
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...