Compartim la història i les emocions
El Punt de Lectura Desenvolupament Personal i Social, de Rosa Sensat, el formem persones del món educatiu que seleccionem llibres i que e...
L’hora de la sortida: les llargues esperes d’alguns infants.
L'escola infantil ha de ser un lloc que la nena i el nen han de sentir com a propi, familiar i, sobretot, segur. Com a educadores i educa...
La televisió i els infants
Els reptes de l'alfabetització mediàtica i l'educació en comunicació audiovisual interpelen tothom en tots els àmbits de la societat...
Biblioteca de Aula: Paremos la invasión. Que el plástico no nos domine
BIBLIOTECA DE AULA Paremos la invasión: Que el plástico no nos domine HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J.; MOSQUERA, C. (il.) Picasent. Andana...
Aprendre i gaudir tots junts per projectes
Al CEIP La Navata, hi treballem els projectes que sorgeixen de l'interès dels infants, tant perquè els proposen ells mateixos com perqu...
Biblioteca de Aula: Yo soy
BIBLIOTECA DE AULA Yo soy DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2020 Martí, el protagonista de esta historia, hace todo lo que le dicen sus ...
¿Resolución de problemas (sólo) a la hora de matemáticas?
Os propongo la resolución de un problema: Seguro que la primera pregunta que pensáis para completar el problema es: "¿Cuántos huevos ...
Què se n’ha fet, de l’educació primerenca?