Con las familias: Decálogo «Compartir la educación matemática con las familias»
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
L’educació artística promou aprenentatges significatius
Consigna de l’evidència L’educació artística és un espai que serveix per generar aprenentatges que afavoreixin el pens...
Centro de Formación del Profesorado e Innovación Educativa de Zamora
Organización y funcionamientoPartiendo de la Consejería de Educación de la Junta de Castilla y León, en el Decreto 76/2007, de 12 de ...
¿Es posible calmar el malestar de maestros y criaturas en la escuela?
La didáctica del paisaje
En octubre del año 2000, en la ciudad de Florencia, se aprobó el Convenio Europeo del Paisaje (en adelante CEP) impulsado por el Consej...
Maraña de Cores (embolic de colors): travessant els records
Evidència en la pràctica Evidència aplicada Maraña de Cores neix de les meves vivències infantils i memòria. És un taller o...
Quan suquem una galeta a la llet…
El treball de ciències a l'escola ens ha d'acostar a la idea de conèixer per comprendre els fenòmens del món, per poder-nos-hi implic...