Las familias en el aula desde una perspectiva sistémica
De 0 a 6 en el Museo de Ciencias Naturales
Quintilià
Sobre idees mil·lenàries en educació En educació som molt propensos a «inventar la roda» diverses vegades. Però, qu...
Nens que juguen a «jocs de nenes»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
El proyecto “Ciutat, territori, paisatge”: un recurso innovador para la educación del paisaje en...
El futuro de los paisajes ha sido un tema de preocupación del Consejo de Europa recogido en el Convenio europeo del paisaje (CEP), aprob...
El galliner a l’escola
L'activitat que presentem consisteix a incubar ous, fer néixer pollets i muntar un galliner. Hi participen els nens i nenes de cicle ini...
Compartir vivències d’aprenentatge.
A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de p...