Avaluar per aprendre.
En aquest article, s'hi presenta una experiència d'integració de l'autoavaluació i la coavaluació explícita en distints moments de t...
Aprender a relajarse y a estar presente
Viure la història: estratègies per treballar l’arqueologia a l’aula
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
Carl Rogers
El arduo proceso de devenir persona La forma en la que hoy en día entendemos la personalización en educación está lejos de lo que ...
Llibertat de moviments.
L'EBM Confetti, de Sarrià de Ter (Girona), es va inaugurar el curs 2002-2003. Cada educadora teníem experiències educatives diferents ...
Pistes per a l’avaluació
La participació de les famílies en un projecte d’innovació educativa
La família és el grup de socialització primària i, juntament amb l’escola, constitueix els dos contextos bàsi...
«¿De qué sirve un libro sin dibujos…?». Álbum y formación de lectores literarios