L´aprenentatge cooperatiu, plataforma per a una escola que aprèn
La investigació socioeducativa ha demostrat que s’aprèn més i millor mitjançant la cooperació, activitat que ...
Educació social i escola, un diàleg necessari
En el present article, s’hi dóna a conèixer el debat generat i les conclusions a les quals es va arribar al I Congrés Inter...
Ioga a l´escola
En aquest article, s’hi presenta una experiència desenvolupada al col·legi públic Gesta 1, d’Oviedo, basada en la imp...
Carta per a tu, i per al claustre
A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia greu que hagi requerit una llarga hospitalització? ...
Es pot aprendre ensenyant?
Els docents, com a professionals de l’ensenyament, hem viscut experiències d’haver après ensenyant. A més, sovint hem...
La lletra, amb els jocs de taula entra
Un dels objectius docents més perseguits al llarg dels darrers temps és fer que l’ensenyament sigui quelcom divertit, amè, ...
El trencaclosques dels projectes
L’article que presentem es contextualitza en la transformació profunda de les escoles de la xarxa de Jesuïtes Educació, l&rsq...
Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...