Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...
L’educació socioemocional, un dels eixos de la nostra escola
En aquest article s’hi explica el procés que s’ha dut a terme a l’escola Santa Creu, d’Anglesola (Lleida), per integrar...
Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Projecte Estima’t l’hort
El projecte que presentem neix del convenciment de com n’és d’important vincular l’educació emocional amb l’educ...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
+educació: més oportunitats, persones compromeses i competents
+educació neix l’any 2012 de la voluntat d’explorar i sumar les possibilitats de participació i col·laboració ...