Cuida’t, balla’t
Ballar ofereix un enorme potencial per connectar els nostres tres centres principals, els tres cervells que tots posseïm com a fruit de l...
Deixeu-nos aprendre!
Comparacions, expectatives, judicis de valor, càstigs, premis, sermons, reforços positius…, accions i actituds de les persones ad...
Material per a l’alumnat: Experimentem amb la prehistòria: fem foc i pintures rupestres
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
Experimentem amb la prehistòria: fem foc i pintures rupestres
Quan es parla de la prehistòria, pot passar que ens quedem en la lectura d’uns textos, en l’observació d’unes imatges,...
Partekatuz ikasi: tutelatge entre centres a l’escola pública de Lekeitio
Mitjançant la seva participació en el projecte de tutelatge entre centres anomenat Partekatuz Ikasi, l’escola pública de Le...
L’organització dels equips de centre
Una bona gestió dels equips de centre esdevé clau perquè el treball de la institució docent com a organització sigu...
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...