Evidències i confusions sobre la biblioteca escolar
Les biblioteques escolars encara segueixen buscant el camí, el seu lloc al món, a l’escola. Es debaten entre la paradoxa de veure&...
El coaching educatiu des del treball cooperatiu i la flipped classroom
Aquest article tracta sobre les experiències de dues professores que apliquen l’autocoaching a la seva tasca educativa per introduir dues...
El benestar com a prioritat: coaching i psicologia positiva a les escoles
El benestar dels estudiants, dels educadors i de tota la comunitat educativa en general hauria de ser una prioritat per a tothom. La comb...
Escoltar: una habilitat essencial al coaching (i a la vida)
En el present article, hi reflexionem sobre el valor de l’escolta com a habilitat essencial en el coaching, però també a la vida. ...
Andrés Ángel Sáenz del Castillo, docent jubilat. «No, enyorança, no. És estimació per l’...
Al llarg de més de quaranta anys, Andrés Ángel Sáenz del Castillo va exercir la professió docent a Extremadura en d...
Portes obertes a…, l’escola supermercat ?
L’escola no ha de ser perfecta, ha de ser sincera. Caldria que les famílies també en fóssim. En funció de la manera ...
Creativitat i flexibilitat
En aquest article d'opinió, Anna Trabal reflexiona sobre la necessitat de ser més creatius i flexibles.
De les gàbies a les aules
En aquest article d'opinió, Isabel Ariño creu que podem portar a les aules exemples de vida, de supervivència, de superaci&o...