Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
De com una pandèmia va fer caure un gegant
Carlos Colom Miralles Mestre i director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castelló) c.colom@edu.gva.es La pandèmia va suposar ...
araArt. Transformar a través de les arts
Presentació del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín Des de sempre, l’escola catalana compta amb una rica e...
Express-Art
L’expressió corporal a l’Escola Els Xiprers Sandra Morales Bernard, Noemí Galve Rodríguez, Daniel Gómez Conejero El pr...
La salut mental dels nois i noies adolescents en temps de pandèmia
La salut mental dels nois i noies adolescents en temps de pandèmia Quan fa una mica més d’un any que va començar la pandèmia...
Mindfulness a secundària
Mindfulness a secundària Amparo Piles Almenar Psicòloga, formadora d’atenció plena www.amparomindfulness.com info@amparomindfulne...
Taules de programació de la proposta didàctica
OBJECTIUS Objectius d’etapa El perfil competencial de sortida de l’alumnat de l’educació bàsica (Decret 175/2022) defineix quins ...
El riu et necessita
L’alumnat de 5è de primària del CEIP Ecoescola La Immaculada, de Salar, un municipi granadí de 2.600 habitants, va descobrir, dur...