Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Val més prevenir que curar
A partir del plantejament de la dificultat que representava informar tot el claustre i tota l’escola sobre la prevenció de riscos laboral...
Aprendre a llegir en l’era digital. La lectura amb altres persones en el procés de desenvolupame...
Després de recordar el caràcter après i complex de la competència lectora i d'explorar les diferències entre els textos en els supor...
Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas
Las tertulias artísticas dialógicas como clave para traer el arte a las aulas Dorleta Apaolaza-Llorente Universidad del País Vasco UPV/...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
L’institut al Facebook
La lectura escolaritzada i la lectura digital se solen concebre com a pràctiques lletrades antagòniques que competeixen. Aquest article...
La transformación educativa desde las aulas
La transformación educativa desde las aulas En este «En profundidad» especial hemos seleccionado buenas prácticas transferibles a ...