Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Material per a l’alumnat: Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’ap...
Reptes actuals de l’educació. Respostes saludables
Per afrontar els reptes nous que ens van sorgint…, sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Los ámbitos a debate
Los ámbitos a debate Reflexiones del profesorado de geografía e historia Maria Blay Rubio Trascurrido el primer curso de implementación...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...