Cuestión de confianza, cuestión de sensibilidad
L’escola bressol municipal Els Patufets de Navas, a Barcelona, aposta per crear confiança en les famílies basant-se en una pedagog...
Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
Taller d’art pictòric amb perspectiva de gènere.
Quan sæacostava el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, i atès que, a la nostra escola, la coeducació és el principal eix tran...
El lloc de l’argumentació en les programacions didàctiques
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos?
¿Cómo probamos que la atmósfera ejerce presión sobre los cuerpos? Una actividad de indagación dirigida Jorge Pozuelo Muñ...
El acoso escolar y la inteligencia emocional a través de un cortometraje animado
José Luis Abraham López Por su brevedad y la potencialidad de sus imágenes, el cortometraje resulta un valioso recurso didáctico p...
Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Obrers de l’art
L’escola cooperativa El Puig, d’Esparreguera (Barcelona), defineix la seva idea de mestra com la persona que acompanya, que escolta, que ...