Núm. 168: La zona de jocs pintats de l’escola
Espantant els yokais
Tornant de les vacances d’estiu i del període de confinament, després de mesos de no conviure com a grup i de venir, cada infant, ...
Se hace camino al andar
Se hace camino al andar La artista Esther Ferrer hace presencia en las aulas de secundaria con la acción realizada por el alumnado de 1.º...
Ni sura ni s’enfonsa
És possible iniciar el model de forces a l’educació primària? Francisco José Castillo Hernández, María Rut Jim...
La màquina del temps. Un projecte interdisciplinari vertebrat des de l’educació física
Vertebrar des de l’orientació i des de les activitats artisticoexpressives és l’objectiu d’aquest projecte interdiscip...
Experiències educatives des de les AMPA
Una AMPA és una oportunitat per als pares, les mares i els mestres de treballar conjuntament per l’escola. És una plataforma obert...
Música i cultura: De dins del cor
Vaig arribar al cor de gospel Veus.kat, de Lleida, de la mà d’una amiga. La idea bàsica, la que m’atreia, era la possibilita...
Ciencias sociales y educación para la ciudadanía. Un diálogo necesario