Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Inclusión de un alumno con TEA en el aula de música
Els llibres que deixen marca
Hi ha llibres que conservem a la nostra memòria personal. Els llegim i ens produeixen una gran alegria perquè ens han «tocat». De veg...
Entorns virtuals d'aprenentatge (III)
Taules de programació de la proposta didàctica
Les taules de programació que presentem inclouen: Les competències bàsiques triades i les seves aportacions. Els àmbits, els objec...
Va de… joc al 3-6
Del que dic i penso que faig… al que faig en realitat. Del que decidim que farem en equip… al que realment fem. De fer sense pensar&hell...
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...
Detecció de dificultats en la competència lectora
Per detectar les necessitats educatives que presenta l’alumnat respecte a la lectura i l’escriptura, és necessari observar les seve...