Solament podem donar el que som
Les persones que vivim diàriament a l’aula sabem que una cosa és la teoria i una altra de ben diferent és la pràctic...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
(En)Raonem en parella: tutoria entre iguals per desenvolupar la resolució cooperativa de problemes
(En)Raonem en parella és un programa educatiu desenvolupat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la UAB, que, emprant la...
Obrint portes a l’ús autèntic de l’anglès
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Inclusión de un alumno con TEA en el aula de música
Els llibres que deixen marca
Hi ha llibres que conservem a la nostra memòria personal. Els llegim i ens produeixen una gran alegria perquè ens han «tocat». De veg...
Entorns virtuals d'aprenentatge (III)