Preguntando, cooperando, reflexionando y comunicando. La construcción del modelo de ser vivo en ...
La audiencia pública en San Sebastián
Dentro de las dinámicas participativas que el Ayuntamiento de San Sebastián realiza y con el deseo expreso de impulsar, promover y dina...
Unus pro omnibus, omnes pro uno
L’escola (rural), aquell element socialitzador sense el qual els pobles petits tenen unes altes probabilitats de desaparèixer. Cuidem-la....
Notícies d’interès
Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
Racons de joc i d’intercanvi grupal com a projecte de la nostra comunitat educativa. L’espai de l...
Els racons de joc interactiu i d'intercanvi, que és com els anomenem a la nostra escola, van néixer arran del coneixement de les comuni...
La nutrición: una función vital que invita a la reflexión didáctica
Cuando se solicita al alumnado una definición de ser vivo, es frecuente obtener una respuesta del tipo: "los seres vivos nacen, crecen, ...
La audiencia pública a los chicos y las chicas de Barcelona: un proyecto singular para aprender ...
www.bcn.es/educacioLas propuestas que los chicos y las chicas han realizado al final de cada proyecto siempre han sido atendidas por el c...