L’aprenentatge servei, una metodologia competencial amb intervenció social
En l’imaginari del professorat, es considera que els aprenentatges haurien de ser útils perquè els infants poguessin desenvolupar-...
Llegir amb el cos
Un enfocament intercultural en educació patrimonial
La diversitat cultural que caracteritza la nostra societat es veu reflectida, entre altres aspectes, en el patrimoni cultural i artístic...
Control del progreso de la comprensión lectora
Desde el principio, un programa de evaluación de la comprensión lectora parece una herramienta necesaria para realizar un seguimiento e...
La crisis no permite la vuelta atrás
La crisis no permite la vuelta atrás La afirmación de que toda crisis puede suponer una oportunidad de renovación y cambio puede ser ci...
La experiencia del ajedrez en el ámbito educativo
La experiencia del ajedrez en el ámbito educativo La relación de nuestra escuela, el CP Es Canyar de Manacor, con el ajedrez es muy anter...
Una margarita no es una flor
La entrega de un ramo de flores a una investigadora en un centro educativo en un acto del Día Internacional de la Mujer y la Niña en la C...
Es pot fer formació sense haver trepitjat mai cap aula?
Per respondre aquesta pregunta cal fer una anàlisi ni que sigui breu sobre què vol dir la docència en la formació inicial ...