Patrimonis com a passatges connectius
En aquest article, s'hi comparteixen experiències i reflexions al voltant de l'educació patrimonial vinculada a escoles a nivell intern...
Empezar el día en la escuela
Introducción, justificación de la propuesta de trabajo y etapa a la que va dirigidaDesde el momento en que el alumnado empieza el día ...
Creando confianza con las familias desde el primer día
La familia es la principal responsable de la educación de los niños y las niñas, y la escuela es el otro gran puntal. Por lo tanto, es ...
Cures de presència
Estem immersos en la voràgine de la societat actual: pantalles múltiples, situacions, canvis, relacions i estímuls. Com viuen les...
L’aprenentatge servei, una metodologia competencial amb intervenció social
En l’imaginari del professorat, es considera que els aprenentatges haurien de ser útils perquè els infants poguessin desenvolupar-...
Llegir amb el cos
Un enfocament intercultural en educació patrimonial
La diversitat cultural que caracteritza la nostra societat es veu reflectida, entre altres aspectes, en el patrimoni cultural i artístic...
Control del progreso de la comprensión lectora
Desde el principio, un programa de evaluación de la comprensión lectora parece una herramienta necesaria para realizar un seguimiento e...